Malatya Valisi Seddar Yavuz, karne günü dolayısıyla yayımladığı mesajda öğrencileri, öğretmenleri ve velileri tebrik ederek 2025-2026 eğitim-öğretim yılının başarıyla tamamlandığını ifade etti.
Vali Yavuz mesajında, Sevgili öğrencilerimiz; Bir yıl boyunca gösterdiğiniz gayret ve özveriden dolayı sizleri tebrik ediyorum.Yaz tatilini sadece dinlenme dönemi olarak değil, aynı zamanda kendinizi geliştireceğiniz, kitaplarla dostluğunuzu artıracağınız, sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlere zaman ayıracağınız verimli bir fırsat olarak değerlendirmenizi tavsiye ediyorum. Kıymetli öğretmenlerimiz; Ülkemizin geleceğini emanet edeceğimiz nesillerin yetişmesinde üstlendiğiniz kutsal görev ve göstermiş olduğunuz fedakarlık için her birinize teşekkür ediyorum. Bilgi ve tecrübelerinizle öğrencilerimizin hayatlarına yön vermeye devam edeceğinize yürekten inanıyorum. Değerli velilerimiz; Çocuklarımızın eğitim yolculuğunda sergilediğiniz ilgi, destek ve iş birliği için teşekkür ediyor, ailelerinizle birlikte sağlıklı ve huzurlu bir tatil geçirmenizi diliyorum. Bu duygu ve düşüncelerle; 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılının başarıyla tamamlanmasında emeği geçen tüm eğitim camiamıza teşekkür ediyor, öğrencilerimize, öğretmenlerimize ve velilerimize sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaz tatili temenni ediyorum." ifadelerine yer verdi.
Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 osmaniyeajans.com.tr Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.