Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, öğretmenlerle gerçekleştirdiği sosyal faaliyete, Sakarya Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü parkurundaki etkinliğe ve eğitim camiası arasındaki iletişimin önemine ilişkin bir açıklama yaptı.
Sabah programına ilişkin detayları paylaşan Tekin, "Güne Sakarya’da, doğanın kalbinde öğretmenlerimizle yürüyerek başladık. Sakarya Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğümüzün parkurunda hem yürüdük hem hasbihal ettik" dedi.
Bakan Tekin, birliktelik mesajını vurgulayarak "Birlikte atılan her adımın, paylaşılan her sohbetin eğitim yolculuğumuza güç kattığına inanıyorum. Doğayla iç içe, muhabbetle dolu güzel bir sabah oldu” ifadelerini kullandı.
Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 osmaniyeajans.com.tr Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.